piątek, 20 lutego 2015

Kilka ważnych i przyszłościowych informacji

Dziś mija już 50 dni od wystartowania moich pierwszych analiz na blogu. To tak naprawdę krótki okres przez który mój blog znacząco się rozwinął. To m.in dzięki Wam, dlatego mam Wam trochę do powiedzenia, chciałbym żeby każdy z Was kto korzysta, lub jeszcze nie skorzystał z moich analiz.

Kilak wstępnych informacji

         Z racji, że dziś nie ma meczy chciałbym podsumować moje ostatnie 50 dnia na csgoloungue. Ogólnie gram w CS:GO ponad rok. Przez ten czas wiele się nauczyłem, mecze profesjonalnych drużyn oglądam już ok. pół roku. Może nie mam dużego doświadczenia, ale względem pierwszych tygodni widzę postępy. Szczególnie w ostatnich dniach, gdzie jeden z dni zakończył się jedenastoma meczami, z których tylko 2 przegrałem. 



Subskrypcja, czyli co dziennie pewne mecze!  


Chciałbym ciągle rozwijać bloga, dodawać więcej analiz,     rozpocząć nową serię ( "Droga do ESL 2015"). Myślę również nad wprowadzeniem Subskrypcji. Osoby które by zakupiły ową subskrypcję na dany okres miały by dostęp do:




  • codziennych analiz najpewniejszych meczy
  • dostęp do szczegółowych informacji o danym meczu
  • co tydzień konkursy z moich wygranych
  • szczegółowe statystyki moich bet'ów
  • bety z zagranicznych portali


To tylko niektóre przywileje z których skorzystacie kupując u Nas Subskrypcję. Oczywiście analizy dalej będą się pojawiać w dziale z analizami.


                       Skiny za SMS! 


   W przyszłości chciałbym zacząć właśnie sprzedawanie skinów do CS:GO za SMS. Takich portali jest mnóstwo, lecz po moich własnych doświadczeniach sądzę, że są niezaufane. Lecz to jest bardziej przyszłościowe. Na dzień dzisiejszy chcę rozwijać bloga.








Integracja z Wami!

    Co dzienne analizy i bety robię dla Was, chciałbym się z Wami w pewnym sensie "zintegrować", poznać również Wasze zdanie, co byście zmienili, dodali i również co Wam przeszkadza. Dlatego zapraszam Was na mój profil na Facebooku! KLIK. Tu również macie dostęp do szybkich analiz i różnych ciekawostek ze świata CS:GO. Ale przede wszystkim, możecie uzyskać moja szybką opinię na temat np. danego meczu. W przyszłości liczę również na wspólne mm'y z Wami ;)




To chyba tyle chciałem Wam przekazać. W najbliższych dniach meczów nie zabraknie, będzie ich bardzo dużo. Tym bardziej, że już za prawie pół miesiąca startuje IEM 2015 w Katowicach. Do tego czasu chciałbym ja jak i pewnie Wy trochę się dorobić aby mieć czym obstawiać, dlatego myślę nad kilkunastu dniową serią "Droga do ESL 2015"




Na koniec przedstawiam Wam piękny obrazek nadesłany przez jednego z Was z wczorajszego dnia.
Pamiętajcie, Wy też możecie mieć "to" u siebie. Wystarczy tylko często odwiedzać mojego bloga ;)
Pozdrawiam, widzimy się jutro!



Zapraszam również na Facebooka... ;)  



               




 i na mój kanał na YouTube :)

  

3 komentarze:

  1. Trochę nie fajnie z tymi subami ;/ Ale ogólnie to dzięki za to co robisz, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) Taki sub, czyli ok. $2 zwróci sie Wam w ciągu 2-3 dni :)

      Usuń
  2. BTW: Czekam na nowe analizy ;p

    OdpowiedzUsuń