wtorek, 17 lutego 2015

Amerykańska noc w CS'a!

Liga  CEVO Professional Season 6 rozkręca się na dobre.  Rywalizacja w jednej grupie w której jest 13 zespołów a awansuje 8, jest ogromna.Pamiętajcie, że są to jednak mecze BO1, mi ostatnio ryzykowanie wychodzi na dobre, ale już nie raz się przekonałem, że różnie to bywa... ;)




5 meczów 

2 nierozegrane

5/5

___________________________________________________

Tak o to prezentuje się grupa w rozgrywkach CEVO. Po części można się sugerować tą tabelą lecz nie zawsze drużyna z pierwszych miejsc wygra z drużyną z ostatnich miejsc. 


 Moje typy wyglądają następująco:



#1 AffiNity vs Heat

   AffiNity radzi sobie doskonale, sa liderem w tabeli CEVO, wyjście z grupy mają już raczej pewne. Grają coraz lepiej, Tu grają w RGN, BO3 więc wszystko moze sie zdarzyć . Radzę MID na AffNity lub SKIP.


#2 SKDC vs Lunatik

SKDC wczoraj sie nie popisali przegrywając z Mythic 16:4, wychodzę z założenia że, mecz meczowi nie równy i choćby dlatego, że obie drużyny mają szansę na awans to SKDC wygra te mecz.

#3 Dismay vs BackF

Przyznam, że chyba nigdy nie oglądałem tych drużyn, nie napiszę o nich zbyt wiele. Mimo to Dismay to o wiele słabszy team od BackF. Drużyny te chyba nigdy nie grały ze sobą. BO3 sprawi, że mecz może być dosyć wyrównany.Polecam SKIP lub LOW na BackF

#4 Lunatik vs Cloud9

C9 to absolutny faworyt ze wszystkich drużyn, maja realne szanse na awans, graja naprawdę dobrze. Obawiam sie tylko mapy, Nuke. Może zaważyć runda nożowa, lecz wydaje mi się że C9 sa w stanie ugrać 6-7 rund na tej mapie po stronie "tt". Polecam MID na C9

#5 Liquid vs CLG

CLG różnie gra, choć również mają szanse na awans to Liquid mogą im sprawić kłopoty.Mapa Nuke, więc to samo co wyżej sądzę, lecz Tarik w dobrej formie, sądzę że mają szansę wygrać. W Liquid gra Adren z HR, to może byc ich główna "broń". Mecz będzie dość wyrównany, tym bardziej, że obie drużyny walczą a wyjście z grupy.Polecam LOW Liquid

#6 Cloud9 cs TST

Według mnie najpewniejszy mecz. Gracze TST kompletnie sobie ostatnio nie radzą, w tym turnieju już chyba za wiele nie pokażą. A C9 graja o niebo lepiej, polecam HIGH na C9

#7 CLG Mythic

Ostatnie mecze Mythic doprowadziły do tego, że sądzę, że grają oni na poziomie CLG. Ode mnie idzie LOW na Mythic, lecz ten mecz zależy tez od poprzednich meczy tych drużyn. To trochę loteria bo jednak CLG ma wiarygodniejsze szanse. 



Pamiętajcie, że z "nocnymi meczami" bywa różnie. Nie zawsze sprawdzają się moje procenty a na pewno już nie z loungue. Tu ryzyko jest dosyć duże, mam nadzieję, że tymi betami i krótkimi analizami naprowadziłem Was choć trochę na wybór drużyn.. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz