niedziela, 29 listopada 2015

  Tematyka gier powraca.Tym razem skupię się na dwóch,będzei to Counter-Strike"Global: Offensive(tak wiem,nic nowego) i Farming Simulator 2015.Z tej pierwszej będzie głównie obstawianie meczów, gierki, tip. a z FS15 na początek zajmę się stworzeniem MOD PACKA z maszyn mniejszych, takich na "polską" mapę.


 

 

CS:GO już na moim kanale gościł przez kilka miesięcy.Wspominam go tu bardzo dobrze, ponieważ od skinów który wygrywałem po zakończonych meczach (skiny średnio po 0.10$) zdołałem dojść do ok.40$. Jestem świadomy tego, że nie dałem rady codziennie dzielić sie z Wami moimi betami, na początku było bardzo ambitnie,później zabrakło czasu, aż zakończyłem przygodę z obstawianiem.


Od tego czasu modne stały sie wszelkie gry, na których stawiamy swoje skiny do puli i gramy wraz z innymi graczami,którzy postawili również swoje skiny do puli.Kto postawił za więcej $$$ ten ma większy procent na wygraną. Lecz żeby zacząć w to grać trzeba mieć czym grać. Zawsze można zainwestować kilak set złotych w skiny i zacząć nimi grać, lecz jest to mega ryzykowne



Ja chciałbym spróbować zagrać za takich stronach, niektórzy mają szczęście raz,niektórzy drugi raz.Jednak an początku skupię się oczywiście na pozyskaniu skinów.Nie będę kupował na razie,postaram się coś wyciągnąć z obstawiania, no chyba, że można zainwestować np. te 5 euro i kupić za nie skiny i nimi obstawiać. To jak będę obstawiał na pewno się dowiecie.

Przyznam, że miałem mało przerwę, nie jestem zbytnio na czasie ze skinami,nowymi skrzynkami, ale wiem, że każdemu przydały by się jakieś nowe skiny ;)




Jeśli chodzi o Farming Simulator, to zacznę tak jak już wspomniałem od zebrania paczki kilku-kilkunastu modów.Będą to te najpotrzebniejsze maszyny.Gdy już zbiorę je,wybierzemy jakąś mapę, ja stawiam na "polską", małą wieś. Następnie zacznę grać, chciałbym wspólnie, w kilka osób zawsze lepiej się pracuje ;)
W tym tygodniu pojawi sie na moim KANALE film,taka zapowiedź tego co będziemy w późniejszym czasie robić. Jeśli znajdzie sie kilka osób, które będą chciały od czasu do czasu pograć sobie w Polskich klimatach to zapewne pojawi się kilka filmów ze wspólnej gry.


To będą takie dwie gry, które zostaną na dłużej, w zakładce FS 15- MODY będzie się pojawiał co dziennie lub co drugi dzień jakiś mod, oczywiście z linkiem do jego pobrania, po ich uzbieraniu, wszystkie wrzucę w jednej paczce, żebyście mogli je pobrac i razem nimi pograć :) 
No to mam nadzieję, że choć trochę Was zachęciłem do częstego odwiedzania bloga. Wkrótce pojawi się nowa seria  na moim kanale YT, będą tam nowe i te mało znane lecz dobre,aplikacje i gry na androida. Zapraszam i do następnego! :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz