wtorek, 25 sierpnia 2015

Wakacje,wakacje... i po wakacjach /Rowerowo

Czas leci coraz to szybciej, bynajmniej mi się tak wydaje. Został ostatni tydzień wakacji, który pewnie zleci jeszcze szybciej. Przez te 2 miesiące odstawiłem na bok CS'a i inne gry komputerowe i skupiłem się m.in na rowerach. :)



Swój rower zakupiłem rok temu pod koniec czerwca. Do tej pory wykręciłem nim ok.1400km. Nie jest to dużo, no rowerze MTB nie jeździłem w długie trasy.Dziś prezentuje się on tak:


Jak pewnie zauważyliście, jest ikonka OLX, tak, sprzedaję go. Nie dlatego że jest zły czy źle się na nim jeździ, tylko dlatego, że jestem już na niego zbyt wysoki. Rower ten jest dobry do max 180cm. Jesli ktoś jest wyższy to będzie się mu na nim jeździło niekomfortowo. 


Cenę jaką postanowiłem zaproponować to 550zł. Uważam, że jest to cena dobra, ponieważ rower jest w bardzo dobrym stanie, posiada kilka akcesoriów. TU macie link do ogłoszenia.

Sprzedaż roweru nie oznacza końca kariery rowerowej, wręcz przeciwnie, jest to taki mały początek. Planuję "odrestaurować" stary rower. Będziecie mogli zobaczyć cały przebieg tej pracy na moim kanale na YouTube, gdzie serdecznie Was zapraszam! TheMateoMat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz